macro_photos_20

30 Contoh Fotografi Makro yang Menakjubkan

  Fotografi makro adalah tentang menangkap bentuk imejĀ sesuatu berhampiran. Lensa khusus direka khas untuk tugas ini, dan mereka sangat arif dan mahirĀ dalam menangkap butiran pada objek kecil. Halus dan berseni. Banyak sekali imej yg cantik dan menarik disekeliling kita. Dari mata kasir, kita tak perasan keindahhn ini. Semuanya keindahan ini kita tak sedari tapi berkat jenis fotografi, kita boleh melihat dan menghargai semua detail itu. Jadi katĀ sini adalah 30 Contoh

3 copy

Pernikahan dan Perkahwinan Noranizah dan Shahrul Azhar

Tarikh/hari: Jumaat/Sabtu – 12/13 Nov 2010 Lokasi: Ayer Tawar, Perak Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera.. Dah lame sekali tak updet blog ni.. Nak kata bz xjugak. Hehe.. OK lah.. selamat berjumpa kembali. Kali ini aku bekunjung ke Barat Perak iaitu di Ayer Tawar, Perak iaitu jajahan daerah manjong. Ini adalah kakak kepada kawan aku taim bersekolah di ipoh dahulu.. Kali ini aku sekali lagi bukan pergi seorangan, aku bersama juru