DSC_3489

Assalammualaikum.. Berjumpa lagi kita.. Entri kali ini bersambung dengan entri yang lepas perkahwinan mereka di sungai siput. Kali ini berlangsung pada keesokan harinya iaitu di Taiping, Perak. Majlis juaga dilangsung kan di dewan. Tapi kali ini agak kecil sikit dari sebelum ini… Majlis berlangsung kira-kira pukul 11.30 pagi. Pengantin pula tiba kira-kira pukul 1.30 Tgh. Mereka di arak dengan paluan kompang dari generasi baru. bagus juga pendekatan ini. Sekurang-kurangnya ada juga remaja yang minat mempelajarinya dan Insyallah budaya kita ini tak dilupakan. Seterusnya majlis makan dan beramah mesra bersama tetamu…. Ok… Cerita panjang pun tak guna. Lihat dan Rasai kemeriahan majlis kali ini.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Secara keseluruhan aku amat berpuas hati atas layanan tuan rumah kepada kami. Siap suruh tapau lauk lagi.. Hehehe. Ucapan kepada Pengantin pula Semoga berbahagia keanak cicit.. Jika berlaku perselisihan faham haruslah dinikmati bukan di benci kerna itu adalah warna warni dalam berumah tangga. Macam tengok cerita tamil tanpa adegan hero bergaduh tercampak jauh2.. baru ade cabaran dan dalam kaedah plot penceritaan ianya dinamakan perumitan. Dalam sesebuah plot cerita, mestiah mengandungi Permulaan, Perkembangan, Perumitan Klimaks dan Penyelesaian… Kalau salah satu elimen ini tiada, tak menarik la ceritanya. Hidup ini ibarat lakonan di pentas dunia dan kita lah mencorakan lakonan ini… ok setakat ini sahaja coretan aku. panjang-panjang nanti keluar tajuk. Ok. Thanks… Wassalam…

6 comments

  1. ckp pdai la mcm ko pnh kwen syed…huhuhuhhu
    wht ever..mga bahagia utk eliza…..
    yg pting biar cinta 2 sentiasa mkar…..

  2. Aku kwn lme korg..epoy bdk EK…leh bg no kol sabhan,beduk n bgtw ckit cmne aku nk contact bdk2 ex smtlc 2001-2002?
    Cmne nth aku lh trjmp blog ni..mmg luck aku..hope de la feed back dri korg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *